A Castrol márkát látványos standdal és izgalmas aktivitással vittük ki a HUNGEXPO-ra. A feladat látványos márkajelenlét, termékeladás és újabb nagy vevői adatbázis létrehozása volt.

 

A Castrol márkát az XLavina és a RIPCA közös akaratából 16 nap alatt álmodtuk bele egy 360 fokos standba, amelynek egyből négy feladata is lett:

 

  1. adatbázis építés (leadgenerálás)
  2. termékértékesítés
  3. vevőedukáció
  4. látványos márkajelenlét

A termékértékesítésre egy kihelyezett shopot nyitott a RIPCA csapata, ahol az akciós termékeket és az aktuális kínálatot lehetett elérni.

A vevőedukációs részen a Castrol motorolajojjal ismerkedőket támogattuk egy motorolaj keresővel – így már a megfelelő terméket keresték a széles szortimentből a járművük számára. Az ingyenesen adott szakmai segítség sokakat győzött meg a Castrol mögötti felkészültségről és épített bizalmat a termékek felé is.

Az adatbázis építés a standon zajló játékkal működött: a csinos hostesslányok segítségével egy MOTORIQ kérdéssora válaszolva egyvalaki megnyerte az éves Castrol motorolajcsomagját.

A látványos márkajelenléthez fotózni hívtuk a csinos “gridirl”-ökkel a megérkező látogatókat, míg a színapdon mini-talkshow zajlott, amelyben Világi Péter sportműsorvezető kérdezte meghívott sportsztárjainkat.

|

Összegzés

A megjelenésre nagyon rövid időnk volt felkészülni, mégis többezer vendéget tudtunk megfelelően fogadni a standon, ahol 90%-uk örömmel vett részt az aktivitásokban. A látványos – és költséges – megjelenés így sokszorosan hozhatja vissza az árát, hiszen a termékértékesítésre a begyűjtött adatbázis segítségével még hónapokig lesz lehetőség.

Tóth Mihály, KERKOM